۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تراکتورسازی به دنبال قطار دربست از تبریز به کرمان/ بازیکن کمکی نمی‌خواهند

تراکتورسازی به دنبال قطار دربست از تبریز به کرمان/ بازیکن کمکی نمی‌خواهند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید این باشگاه به دنبال گرفتن یک قطار دربست از تبریز به کرمان است تا هواداران این تیم با کمترین مشکل برای فینال جام حذفی به کرمان بروند.

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین اقدامات باشگاه تراکتورسازی تبریز برای فینال جام حذفی که قرار است روز 25 بهمن در شهر کرمان برگزار شود، اظهار داشت: ما پیشنهاد دادیم تا یک قطار دربست از تبریز به مقصد کرمان در اختیار ما قرار دهند تا هواداران تراکتورسازی با کمترین مشکل بتوانند برای تماشای بازی به کرمان بروند.

وی افزود: ما این پیشنهاد را مطرح کرده‌ایم و مسئولان استان پیگیر هستند تا این قطار را بگیرند. تا صبح روز شنبه جواب نهایی را خواهیم گرفت چون یکسری از هماهنگی‌ها باید در تهران صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین از گرفتن یک هواپیمای چارتر خبر داد و گفت: بازیکنان از تهران به کرمان می‌روند ولی مسئولان باشگاه و تعدادی از عوامل تیم، با هواپیمای چارتر عازم کرمان می‌شوند. برای برگشتن این هواپیما در اختیار بازیکنان هم هست تا بدون معطلی به تبریز برگردند.

نظمی در ادامه درباره مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی و بازیکنان این تیم، تکید کرد: مشکلات مالی ما به تدریج حل می‌شود. یکسری از مبالغی به دستمان می‌رسد که مشکلات مالی ما را از حالت حاد بودن خارج کرده است.

وی در پایان درباره احتمال جذب بازیکن کمکی برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم تصریح کرد: هنوز به اینجا نرسیده‌ایم که بازیکن کمکی بگیریم و کادر فنی هم صحبتی در این خصوص نداشته است.

فینال مسابقات جام حذفی فوتبال روز 25 بهمن در شهر کرمان و بین تیم‌های مس و تراکتورسازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2230916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha